Gražinimo politika

Grąžinti produkciją galima šiais atvejais: 

1. Jei gaudamas užsakymą iš kurjerio klientas mato, kad pakuotė arba jos viduje esanti produkcija pažeista. Tokiu atveju prašome nufotografuoti pažeidimus ir nuotraukas išsiųsti mums elektroniniu paštu info@caviarhouse.lt arba per programą whatsapp tel. +37125770880.
Tai atlikus klientui pasiūlys produkcijos apkeitimą arba mokėjimo kompensaciją. Sumokėta užsakymo suma grąžinama tik tuo atveju, jei klientas sumokėjo iš anksto (prieš gaudamas užsakymą iš kurjerio). Suma per 3-5 dienas pervedama į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios užsakymas buvo apmokėtas. Jei užsakymo įforminimo metu pasirinkta mokėjimo forma „kurjeriui pristačius“, bet termodėžė arba produkcija turi rimtų matomų pažeidimų, klientas turi teisę atsisakyti užsakymo ir nemokėti už jį, tačiau prieš tai turi nufotografuoti pažeidimus.

2. Jei klientas dėl tam tikrų priežasčių konstatuoja, jog nepaisant to, kad buvo laikytasi ant pakuotės nurodytų temperatūros režimo, galiojimo termino ir laikymo sąlygų, gauta produkcija yra nekokybiška ir sugedusi, turi aitrų rūgštų ir kartų skonį, yra nenatūralios spalvos ir kvapo arba turi kitokių išvaizdos ir skonio neatitikimų, bylojančių apie prastą produkcijos kokybę, prašome nufotografuoti ją ir atsiųsti nuotraukas mums elektroniniu paštu info@caviarhouse.lt arba per programą whatsapp tel. +37125770880. Tai atlikus klientui pasiūlys produkcijos apkeitimą arba mokėjimo kompensaciją.

3. Visos prekės, įsigytos SIA CaviarHouse.LV biuruose-parduotuvėse, taip pat per internetą įforminti užsakymai, apmokėti mūsų Rygos ir Daugpilio biuruose, gali būti grąžinti arba apkeisti turint čekį, patvirtinantį prekių įsigijimą būtent iš mūsų parduotuvių.

4. Tais atvejais, kai klientas apsigalvojo ir nusprendė atšaukti užsakymą, tačiau jau gavo dėžutę su prekėmis, tuomet klientas privalo ją grąžinti originalioje termo pakuotėje naudojant geleo ledą, kaip šalčio elementą temperatūros režimui palaikyti. Grąžinimas vykdomas kliento lėšomis ir naudojantis bet kurios klientui patogios kurjerių tarnybos paslaugomis, grąžinant prekes per 24 valandas.

Atkreipiame klientų dėmesį į tai, kad visos pretenzijos, susijusios su mūsų svetainėje įformintų užsakymų termopakuotės pažeidimu, priimamos per 3 dienas ir primygtinai prašome fiksuoti pažeidimus.

Jei laikysitės prieš tai išvardytų sąlygų, grąžinti užsakytą produkciją galėsite per 14 dienų po įsigijimo / pristatymo.

Produkciją, kurią pristatė kurjerių tarnybą, būtina grąžinti originalioje pristatymui panaudotoje termopakuotėje su šaldymo gelio maišeliais.

Visose kitose neaiškiose situacijose džiaugsimės galėdami padėti mūsų klientams. Prašome rašyti mums elektroniniu paštu arba skambinti telefonų numeriais, nurodytais mūsų svetainėje.       
Prekė įdėta į krepšelį